ЗАДАЙ ПИТАННЯ
Get Adobe Flash player
Дякуємо, Ваш запис в гостьовій книзі збережений
Додати запис...

  • Автор Ганна
  • Дата створення 2019-06-14 17:09:39
  • Заголовок
  • Прошу звернути увагу на неналежну організацію сніданку для гостей готелю. Немає чіткого розподілення обов"язків серед співробітників, які відповідають за прийняття замовлення та обслуговування в приміщенні бару. Все це призводить до хаосу, несвоєчасного обслуговуваня та невдоволення гостей готелю. Сніданки гарно приготовлені та смачні, але за ті 3 дні, що я мешкала в готелі, мені то забули принести замовлення, аж поки я не нагадала, що чекаю вже майже пів години (це при тому, що взялися обслуговувати тих, хто прийшов пізніше), то забули принести другу половину сніданку, а вже дали каву, то в моїй присутності гість не дочекався оладок, встав та пішов, бо ці оладки для нього забули приготувати. Крім того, зверніть будь-ласка увагу на співробтницю Світлану, дуже неприємну особу, яка дозволяє собі голосно сварити колег, постійно виказувати їм свої зауваження та невдоволення. Під час сніданку тільки її і чути: то з силою гримає стільцями (хоча в цей час за столом сидять люди), то постійно сіпає колег, надаючи їм то одні то інші доручення і відволікає цим від роботи. Складається враження, що той весь хаос тільки вона і робить. Ставлячі мені тарілку з оладками так жбурнула її, що аж геть один оладок вилитів з тієї тарілки. Дуже було прикро і неприємно розпочинати свій робочий день з такого негативу. Дякую бармену Андрію за його витримку, ввічливість та смачну каву. Дякую готелю за затишний номер, але перегляньте будь-ласка організацію роботи в барі готелю.

  • Автор Антон
  • Дата створення 2019-03-15 19:45:41
  • Где курить?
  • На балконе,нельзя курить!!!Штраф.Та вы что,белены объелись?Балкон,это улица.

  • Автор Наталія
  • Дата створення 2018-10-07 11:48:27
  • Відгук
  • Проживала в номері напівлюкс одномісний. Номер чистий,затишний,меблі нові,повністю відповідає номеру,який представлений на сайті. Але, вночі я не могла спати, оскільки мій номер знаходився біля ліфта. Я цілу ніч слухала шум, стук, свист ліфта. Тому всім ,хто сильно чутливий раджу не брати номери біля ліфтів.

  • Автор Олег
  • Дата створення 2018-07-26 15:14:22
  • Відгук
  • Влаштувало все крім хамовитого персоналу, баби які працюють тут ще з моменту будівництва в відкриту ненавидять всіх відвідувачів. для них це паразити які гадятьі портять номери, відношення ніби прийшов до них додому ночувати

  • Автор Повне ім'я Евгений
  • Дата створення 2017-06-16 02:10:36
  • Заголовок комары в номере
  • Ваш запис...Номер понравился, чисто, горячая вода , интнрнет более-менееП - пока не началась ночная атака комаров. Один за одним эти зудящие кровососы пытались напиться крови. Набралось таких - прихлопнутых - не меньше деся́тка, ещё сколько-то остались сидеть на стенах и мебели. Откуда они берутся не понятно, неужели налетели за несколько минут проветривания через балконную дверь, но сон попортили неоднократно.

29000, м.Хмельницький, вул.Шевченка, 34, тел./факс.: Бухгалтерія-(0382) 76-26-11

E-mail готелю «Поділля» podillya.khm2306@gmail.com


  Бар "Поділля"                     Адміністратор:                       Більярд-кафе

тел.: (0382) 76-43-57 | тел.: (0382) 76-55-20, 76-55-40, (067) 383-18-61 | тел.: (0382) 76-45-46


Powered & Designed by Information and Research Center «IT-LIGA» © 2013. All Rights Reserved.
Designed by net-titan